Furious Ming (thepeopleseason) wrote,
Furious Ming
thepeopleseason

Regarding my online absence for the past few days

thepeopleseason: btw, more jury doody
batnandu: ugh
batnandu: was it at all interesting?
tmhsiao: somewhat
tmhsiao: plus the DA is kinda cute
batnandu: did you ask her out?
batnandu: get digits?
batnandu: talk to her at all?
batnandu: because that would be cool.
tmhsiao: nope that would be in violation of my jury oath
batnandu: oh
batnandu: they make you swear not to hit on the lawyers?
batnandu: what kind of crappy judicial system is this??
Tags: quotes
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments